DE E-COMMERCE SEO & CRO SPECIALISTEN

Adspend is de weg
van de minste weerstand.

Investeren in het begrijpen en vervullen van klantbehoeften is het enige toekomstbestendige verdienmodel voor webshops.

UX
SEO
Content

Briljante Geesten

ANNEGIEN & GERK GAAN VOOR RESULTAAT

Briljante Geesten Onsite Optimalisatie

Krijg jij behoorlijk wat bezoekers op je webshop, maar blijven de transacties en conversies maar uit?
Deed je organisch verkeer het altijd prima, maar daalt het de laatste tijd zonder dat je weet waardoor? Heb je geen idee hoe jouw bezoekers door je shop navigeren of welke zoekwoorden het beste werken voor jouw business? Dan is het tijd om een paar briljante geesten in te schakelen voor je online marketing. Wij helpen je om optimaal resultaat te halen uit je website.

ANNEGIEN
CRO SPECIALIST

Wat is CRO?

Hoe goed ken jij de bezoekers van je website eigenlijk? Weet je wat zij belangrijk vinden, wat hun voorkeuren zijn en waarom ze dat product of die dienst wel of juist niet bij jou kopen? Al deze informatie is belangrijk om de conversie op jouw website te kunnen vergroten.

Daarom duiken wij in de (digitale) klantreis van jouw klant. Door onderzoek te doen naar gebruikersgedrag, zowel met online als met offline tools, krijgen we niet alleen inzicht in wat bezoekers doen, maar vooral ook in waarom ze dat doen.

We leren de wensen en behoeften van jouw (potentiële) klant kennen en passen je website hierop aan.

Hiermee leggen we een solide basis voor conversieoptimalisatie, oftewel Conversion Rate Optimization: CRO.

GERK
SEO SPECIALIST

Wat is SEO?

Het gedrag van website-bezoekers is niet alleen belangrijk voor je conversie, maar ook voor Google. Daarom kan CRO niet zonder gedegen SEO: Search Engine Optimization, oftewel zoekmachineoptimalisatie.

Maar met alleen een zoekwoordenonderzoek kom je er niet. Een goede positie in de zoekmachines vraagt om een duidelijke strategie, waarbij het aanpassen van content, techniek en het opbouwen van autoriteit vooropstaan.

Daarom speelt de informatie die we verzamelen over de intentie, zowel door User Experience (UX) onderzoek als door data-analyse een hoofdrol in onze processen.

Aangevuld met analyses van de technische staat en linkprofiel hebben we een compleet beeld om aan de slag te gaan en te zorgen dat je website beter vindbaar wordt.

  1. DATA DRIVEN
    Wij ontwikkelden een briljante methode om op basis van potentie van de pagina’s op je website aan de slag te gaan. Zo kunnen we zo effectief mogelijk optimaliseren.
  2. ‘KAN NIET’ BESTAAT NIET
    Kan niet? Echt wel. Er is áltijd een passende oplossing. Het doel is om samen vooruit te komen, en dat lukt. No matter what.
  3. WYSIWYG
    We gaan overal met gestrekt been in. Zijn kritisch en zeggen waar het op staat. Geen gedoe, gewoon duidelijk, eerlijk en transparant. Je weet wat je aan ons hebt en kunt verwachten.
  4. ONLINE PASSIE
    Wat wij doen, doen we vanuit een passie voor ons vak. We slurpen alle relevante kennis op die er is en blijven onszelf ontwikkelen. Daarom weten we precies waarover we praten.

Wij werken voor deze mooie merken

Bax Music